Висновки щодо
самоспрямованості учнів у навчанні.
У цьому модулі ми
обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, процес
самоспрямованності учнів в навчанні, проаналізували шляхи здійснення
диференціації навчання учнів, створили форму оцінювання учнівської
самоспрямованності та інструменти для підсумкового оцінювання, а також
матеріали для успішного навчання різних учнів.
Цей модуль
допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе
у навчанні, та про роль і місце диференційованого навчання – вчителі мають
працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес,
результати, навчальне середовище. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації
навчання учнів.


Комментариев нет:
Отправить комментарий